Midtstolhyrna med det staute navnet - Stryn (14.05.2024)

Ascents Midtstolhyrna (1,771m) 14.05.2024 10:11

Alle gode ting er tre! Er det noko som heiter! :) Brit Siv var den av oss som hadde vore på tur tidligere til denne toppen. Ein gang med topp bestigning i skodde og null utsikt. Andre tur der toppen ikkje vart nådd like under toppen! Denne turen og tredje gang vart med strålande ver og vindstille. Superfin tur ilag med Brit Siv & Inge.
Midtstolhyrna er virkelig eit staut navn. Det går å fundere på kvifor dette fjellet har det staute navnet som ein kan like så godt.

Det vårast i liane!
Ein kort stubb å bære skia ifrå parkering til brua. Derifrå fant vi små renner av snø til betre forhold lengre oppe i fjellsida.

Ein rekk å nyte vårslusjen oppe i fjella. Men, det minkar fort i årets vår varme akkurat no. Ein må berre nyte ekstra godt dei fine dagane som kjem. :)

Dei fine vår gulla kan nytast endå ei lita stund der oppe i høgda!
Det er stort å sjå at rypa følger naturens årstid! Det er mange finurlige finesser som skjer i natur riket vårt!
Brit Siv nyter skuet ifrå toppen av Midtstolhyrna
Ifrå toppen av Midstolhyrna mot nye mål som tenkt fottur.
Brit Siv og Inge ved varden på toppen av Midtstolhyrna
Armstrekk på toppen må til = Det er ein stor friheitsfølelse...:)
Mot nokre nye mål tenkt i staselig turfellesskap! :)
Nydelige fjell linjer å skue ifrå Midstolhyrna
Grille pølser høyrer til etter å ha økta nokre høgdemeter!