Smørløysa & Langelvfjella! Siste Gloppen topp! (16.06.2023)

Ascents Langelvfjella (1,021m) 16.06.2023 13:08
Smørløysa (1,140m) 16.06.2023 13:08

Dette er kombinasjonen av friluftsliv som er gull! Det er å padle kajakk i ein fin kombo av fottur i næraste bakgård, og gjerne ein klatretur. Det er ikkje alltid eg har kontroll på kva som er siste tur i lister! Denne gang skulle det vise seg å være Smørløysa 1140 som vart den siste i Gloppen. Sjølv om eg har mine måltanker om turer! Så er eg ekstremt oppteken av at det skal være mest mulig av den gode "ekspedisjonsfølelsen" i den frie følelsen eg lever etter i mitt natur eventyr på stadig jakt etter desse gull øyeblikka som gir meg ro og lykke! Eg berre digger Bruce Springsteen med Waitin`On A Sunni Day https://www.youtube.com/watch?v=TiCxqhu9cio Den passa strålande ein sånn dag :)
Det skulle også vise seg at dei indre lokale meldinger med lyn og torebyger kom raskere enn tenkt! Litt grufsen padletur tilbake over Storevatnet. Det var ingen tvil kven som var høgste punktet på vatnet i det lokale toreveret der og då. Pulsen var høg & eg har aldri padla så raskt over eit vatn tidlegare! Det gjekk bra denne gangen også :) Ser fram til konserten med Bruce Springsteen 2 juli 23 <3

Fint å padle Storevatnet ein solskinnsdag!
Tørt over myrane denne gang !
Rypa har skifta farger
Laga èin liten varde på siste topp og høgaste punkt på Smørløysa 1140
Fin kveldsstemning på heimveg før tordenvær over vatnet på heimtur!