Bynuten & Grytefjellet - 500 pf (30.04.2023)

Ascents Bynuten (671m) 30.04.2023 10:23
Grytefjellet (508m) 30.04.2023 10:23

Ein populær fjelltopp er både Bynuten og Grytefjellet. Ein heil hærskare av folk var det å møte på returen ifrå Grytefjellet. Liten og stor på blå turbo rev merka fjelltopp. :)

Stakkars bonde var min første tanke til dette nybrotet med stein. Heilt til eg såg arealet ved siden av! Det såg slik ut berre med gras. Sikkert fint beiteland for sauene! Heime på garden Eikås, køyrde vi steinrive og plukka småstein til såing for grasavlinger. Det er nok ein god del meir stein i denne delen av geografien i vårt land.
 Turen gjekk naturleg over Grytefjellet på returen ifrå Bynuten

Dårlig planlegging:-)

Written by Tjensvoll_Gjengen 18.05.2023 23:34

Når noen som har gått så mye og så mange topper som deg legger turen til dette området, så burde du tatt runden innom Selvikstakken....den flotteste topp og utsikt i dette området... :-)

Sv: Dårlig planlegging:-)

Written by Eikås 29.05.2023 19:33

He-he! Ja, sånn er det :) Det blir diverre ofte sånn når det er listene som styrer utgangspunktet! :) Sjølv prøver eg å få til den gode turfølelsen & eventyrfølelsen. Få med historia, geografien og sanse alle opplevelsane i så varierte nye områder! Eg setter veldig pris på lokale tilbakemeldinger til turtips! Det er ofte ein jungel å sondere av turmål når ein søker nye stader. Vil på nokre fleire fjell i området i seinere høve! Så eg tek med meg Selvikstakken som eit fint turtips! :) Tusen takk!