Vardebrenning for Snøheia & naturen! (11.02.2023)

Start point Uppstunet (202m)
Characteristic Snowshoe trip
Ascents Eikåsnipa (826m) 11.02.2023

Denne gang kjende eg virkelig på å mobilisere kroppen til ein ny tur etter morgonens første tur i eit heftig ver! Gråkalt ver, vind og våt til skinnet. Forkjøla og trøtt etter jobb! Mange veker i fritida for å moblisere til eit opprop for Snøheia med vardebrenning. I alt og etter dette, kjenner eg eit varmt hjerte for alle dei positive flotte folka som var med utan å vurdere i lange tider! Eg blir med, dette kjemper eg for! Eg er litt usikker! Men, eg vil sette meg meir inn i kva dette handler om! Då snakker vi engasjement! Vardebål, bål og bålpanne. Rådhusa i Sunnfjord & Høyanger = Folkets hus var med + langt over 50 bål ifrå Svalbard i nord til Løvstakken i Sør. Mot slutten var ringverknadane så store at vi ikkje greide å melde inn til den 11.02.21 kl 18. Det seier litt om kva folk tenker om dette. Dei fleste reflekterer faktisk ganske så mykje!
Rett heim og bytte til tørre kle og nye sekker for ny tur i heftig ver til toppen av Eikåsnipa. Det var godt å kjenne på og vite at mange var ute i samme ærend! Vardebåla ifrå nabofjella var ikkje å skue i dette været! Men, bilder og engasjement ifrå vardebrenninga er å sjå på Facebooksida vår: Mot vindturbiner i Sunnfjord! Anorakk mot dress.

Den yngre garde er klar for å tenne vardebålet for naturen og si framtid!
Vil ikkje ha vindturbiner som øydelegg naturen og mangfaldet.
Vardebålet ifrå Eikåsnipa 826 moh Jølster
Ein kjenner seg liten i kampen for å ta vare på naturen i eit jag av eit konfortabelt liv!

Miram sin hærlege deffinesjon på det gamle varselet om fare! Den gjelder fortsatt!
Eg ynskjer virkelig å bevare fjella og naturen vår som dette!