Dagen før dagen & mot dagen! Korenosi & Fuglesteg (16.05.2022)

Ascents Lovardalsnosi (1,389m) 16.05.2022 15:58
Korenosi (1,468m) 16.05.2022 16:48
Strålande ver å reise i og ifrå Kjøsnesfjorden i Jølster til tur mot Sognefjellet.
Ein beinstrekk oppom Fuglesteg høyrer til i tur & opplevelsehjertet mitt når eg har vore i området. Fin tradisjon etter Fanaråken løp & eller toppane her generelt! :)
Fuglesteg har mykje fin historie og det er berre fint å være her oppe! Sti går også vidare herifrå til Turtagrø.
Fuglesteg med sine nydelige byggverk!
Samme smilåsen i døra som heime på garden på Eikås i Jølster :)
Utsikt ifrå Fuglesteg

Mot Store Austanbotntinden og Store Soleibotntinden
Fint også å skue gromtoppane ifrå Korenosi 1468 moh
Ifrå Korenosi 1468 moh
Mot varden på Korenosi
Tilbakeblikk mot Korenosi og toppen for meg sjølv. Medan alle var på tur like ved på høgare gromfjell i området!! :)
Ifrå Korenosi toppen og for meg sjølv. Medan alle var på tur like ved på høgare gromfjell i området!! Tipper dei hadde ein strålande fin turopplevelse :)
For eit lys til natta og eit yrande fuglekvitter mot stortoppane!
Den blå timen og det vakraste skuet som gjere livet & fjell livet så vilt fint å leve.
17 mai morgen...
17 mai morgen...& skuet som var drømmen denne starten på dagen. Så heldige å få oppleve den friheita og stilla! Staselig å treffe på fleire fjellfanter. Men, av det virkelig  legendariske slaget like ved & som nok var i samme ærend. Men, av det emnet som ikkje ville publisere sine bragder. "Der vi snakker om bragder" Kjekt å helse på og prate ilag med dei og ikkje minst eg tek det med i tankane mine og i hjertet for det livet.
17 mai morgen...& skuet som var drømmen denne starten på dagen. Så heldige å få oppleve den friheita og stilla! Staselig å treffe på fleire fjellfanter. Men, av det virkelig legendariske slaget like ved & som nok var i samme ærend. Men, av det emnet som ikkje ville publisere sine bragder. "Der vi snakker om bragder" Kjekt å helse på og prate ilag med dei og ikkje minst eg tek det med i tankane mine og i hjertet for det livet.
Morgenkaffe og bærblanding til frukost ein 17 mai 22 Kan ein ha det betre!! :)