Kvernberget- Byfjellet i Kristiansund (20.11.2021)

Ascents Kvernberget (205m) 20.11.2021 11:56
Visits of other PBEs Kvernberget/Rørgata p-plass (60m) 20.11.2021 11:43

Ein bytopp med fin utsikt over by og hav! Eit fjell med mykje besøk!
Sherpaer var i gang med å legge om stien til toppen med steinheller! Dei er dyktige med muring og stein arbeidet. Imponert over kunnskap og kapasitet som desse menneska ivaretek og har i sin kultur. Noko vi her heime nesten let gå i gløymeboka! For her heime, har det også ein gong vore dyktige murerar. Prosjektet til Kvernberget er sysselsatt av Kristiansund kommune. Så er det jo alltid eit spørsmål om kor mykje skal ein gå inn å tilrettelegge, eller bryte i naturen. Til denne fjelltoppen med sin beliggenheit til byen, tenker eg i mine stille tanker at dette er eit utruleg bra og førebyggande helsetiltak for mange mennesker i alle kategorier. Stien såg gjørmetrakka og nedsliten ut i utgangspuktet! På turen var det fleire glade mennesker å møte i dei nye trappene til toppen. "Mine tanker"