Siste toppen i Gulen & natt vart selfølgelig gulatingstaden! (28.12.2020)

Turtype Fottur
Turlengde 1t 07min
Distanse 2,7km
Høydemeter 372m
Bestigninger Klokkeidfjellet (308moh) 28.12.2020

Etter turen på Fonna, hadde den gode kameraten vidare ordna båt til oss. Så det var berre å stige ombord å nyte sjølivet og turen til siste toppen av Gulen som vart Klokkeidfjellet 309 moh. Planen min har vore lenge og i utgangspunktet å padle til Fonna og Klokkeidfjellet ein tidleg april/mai dag. Men, det ruska såpass bra i fjella heime desse fridager. Så valget kom raskt på nokre timar ilag med ei sein tekstmelding til ein kamerat i Eivindvik. Neste tidleg morgen var vi på tur & eit godt valg vart det :)

Inge bak roret ifrå Eivindvik over Gulafjorden til Klokkeid
Ifrå toppen av Klokkeidfjellet
Ifrå toppen av Klokkeidfjellet med tilbakeblikk mot Eivindvik
Godt nøgd med siste topp i Gulen :)
Inge har endå nokre fine Gulentopper igjen :)
Det ser tilsynelatande trivelig ut å trakke seg nedatt! Men, det er det mest vinglete tueområdet eg har vore borti!!! Fjellura er utan tvil mykje kjekkare! :)
Ein kjekk dag og fint å rekke desse to toppane i dagslys!
Det måtte selfølgelig overnattes på den mest fashionable plass! Gulatingstaden - Tusenårsstaden i Sogn & Fjordane.
Vakkert med nesten ein fullmåne ved Gulatingstaden - Tusenårsstaden i Sogn & Fjordane.
Eit flott tilrettelagt naturområde er det ved Gulatingstaden!
Ved Gulatingstaden mot dagens første øytopp Fonnenova /Fonna
Fiskesuppe til kvelds og det går fint å reingjere kokekar med naturens eige hjelpemidler!
Historia ved gulatingstaden er å følge om ein ynskjer! Eit spennande og utruleg flott tilrettelagt historisk område!