Gulen & 8 Mai - Ein legendarisk tur med god tid til foto! :) (08.05.2020)

Start point Tveit (22m)
Endpoint Tveit (29m)
Ascents Nesfjellet (625m) 08.05.2020
Skåldalsnova (695m) 08.05.2020
Storeggene (675m) 08.05.2020

Akkurat denne rundturen kan eg virkelig anbefale! Turmerka bratte og mura ferdselstiar opp og ned! Gulen prosjektet nærmer seg slutten & eg tenker i sum at det er ein kommune med mykje nedbør til alle årstider. Men, bildet på netthinna mi er likevel dei fantastiske steingarder, steinmura endevegger på mange hus,

lyngheier, tuer, kleimete og fuktige trestammer, grøn mose, einer, kyst, låge topper! Med sin høgaste topp Svadfjellet 878 moh.
Brekke i Gulen har nedbørsrekorden i landet: "Ved den meteorologiske målestasjonen på Verkland i Brekke er det satt flere nedbørsrekorder.
På Verkland ble det registrert Norgesrekord for nedbørsmengde på ett kalenderår med 5546 mm i 1990. I 2011 falt det 715 mm regn, noe som var Norges våteste for sommermånedene juni, juli og august det året. Den våteste sommeren i Brekke var i 1964, da det falt hele 1284 millimeter regn.
De ni første månedene i 2011 falt det 2738 mm nedbør, som var 118 prosent av normalen. Dette var Norges høyeste måling for nedbøråret 2011. Brekke er også det stedet i landet som har høyest gjennomsnittlig årsnedbør gjennom en 30-årsperiode." Store norske leksikon
Gulatinget har også si fantastiske historie; https://jusleksikon.no/wiki/Gulatinget#Tusen.C3.A5rsstedet_Gulatinget og ikkje minst den unike handelstaden etter gammalt, Skjerjehamn med den kjente Kongestatua & Utkantfestivalen av Braanaas. https://www.nrk.no/vestland/kongestatuen-til-gulen-1.2033034

Eit ganske så særprega syn i naturen i Gulen
Eit ganske så særprega syn i naturen i Gulen! Men likevel fascinerande trolsk og vakkert med kontrastane av kvitveisen.
På merka og forsegjorte stier mot Storeggene 675 moh
8 Mai & frigjeringsdagen er virkelig i tankane og flagget er med på merka og forsegjorte stiar mot Storeggene 675 moh
Fantastisk natur og litt av ein sti som er lagt tilrette i området mot Storeggene 675 og dei andre fjella rundt.
Opp Gjemliskaret & Gjemlielva
Som alltid like fascinerande og nydelig å nyte skuet & lyden av denne fine Heiloen. Ein fantastisk følelse av ro og glede i fjellet bidrar denne skjønne skapningen til i mitt sinn!
Mot toppen av Storeggene
På toppen av Storeggene
Ifrå Storeggene 675 mot Blåfjellet/Skåldalsnova 695 moh
Frisk kjøling mot Blåfjellet/Skåldalsnova 695 moh
Rypa er vel kanskje snart i si vårdrakt...!
Ifrå toppen av Skåldalsnova 695 moh
Ifrå Hallane mot Nesfjellet 635
Ifrå Hallane
Mot toppen av Nesfjellet 635 moh
Ifrå toppen av Nesfjellet 635 moh
Ei sjeldan bru i nydelige omgivelser! Det går å glede seg til ein rundtur i omgivelser som dette! :)

fin tur

Written by reikri 21.05.2020 23:08

Eg gjekk runda for ei tid tilbake og kan anbefale den, men gjekk motsett av det dåke gjorde i tillegg var det nok litt tørrare. Eg meiner å ha høyrt at Gjemliskardet vert kalla for Tveiteskardet.

Sv: fin tur

Written by Eikås 20.06.2020 20:45

Nokre rundturer i fjellet & naturen fascinerer så absolutt meir enn andre turer :) Eit fabelaktig fint område med mykje kultur var dette! For min del er det nok ein del av det som gjere det så spesielt på mange av turane! :) Har du tilhøyrigheit ifrå området? Kjekt å høyre andre fine lokalnavn :)

• +

Sv: Sv: fin tur

Written by reikri 20.06.2020 20:49
        • +

Sv: Sv: Sv: fin tur

Written by Eikås 20.06.2020 20:58

Mon tru

Written by Garm 12.05.2020 08:20

Mon tru kva Gullarsingane har gjort galt som får Vår Herre til å gå berserk med vaskebøtta for å få vaska dei vekk frå kartet? ;)

Sv: Mon tru

Written by Eikås 16.05.2020 10:52

He-he Vaskebøtta med kvite flukser trur eg har flytta seg inn til Jølster og omegn... :)