Reinshovden - Der ingen skulle tru - Luster (03.11.2019)

Ascents Reinshovden (875m) 03.11.2019

Eg kan godt forstå at dei smurde skoa sine med tjære i dette terrenget!

Tur i dette området er noko av det mest spektaktulære! Vegen opp var stengt sist eg ville opp! Eg var frista til å ta beina fatt, men det var ikkje tid då til å utforske terrenget oppover. Fordi eg måtte tilbake på jobb. No har dei utbetra grusvegen bittelitt av det ein heller kan kalle heftig oppstigning opp langs juva! Med dei gamle stein tuftene i dette området! Med eit terreng og høgdemeter i det mest ulendte terreng ein kan tenke seg. Ein kan ikkje anna seie enn… Er det mulig- for eit liv i den tid på alle vis!
Turen opp til Reinshovden er merka ifrå veg med tur til Klepp. Reinshovden er ein staselig topp midt imellom alt det storslagne. Fint syn til stortoppane i Hurrungane og ein fjelldal som er temmelig unik inn mot Nørdstedalseter og Breheimen.

Like gjeldane i Sogn & Fjordane :)

Mot Skagastølstindane/Hurrungane ifrå Reinshovden 875 moh/Luster
Kleppstølen
Ifrå Nørdstedalen mot Steineggi og Breheimen. Eit søtt og fint avtrykk å sjå i snøen :)
Ifrå Nørdstedalen mot Hurrungane. Fantastisk beliggenheit ifrå eit murverk av ein støl eller fjøs.
Ifrå toppen av Reinshovden 875 m mot Tverrdalslii og til Nørdstedalseter
Ifrå toppen av Reinshovden 875 m
Stølen Klepp

Der fikk du mye for lite...

Written by Gråbein 05.11.2019 15:24

Snakk om utsikt til alskens flotte fjell.

Sv: Der fikk du mye for lite..

Written by Eikås 05.11.2019 21:04

Ja, dette vart ein hærleg tur :) Men, det kribla veeldig i blodet å skue mot stortoppane no i dette veret! :) Det finnast framleis nokre ekstra gromme fjell igjen, som står til dei rette øyeblikka :)