Bergsheia/Hyllestad (12.01.2019)

Start point Ytre Berge (158m)
Endpoint Ytre Berge (148m)
Ascents Bergsheia (538m) 12.01.2019

Dagens siste tur her ute i Hyllestad. Fint å suse rundt i joggesko når kneet tåler dårlig fleire dager med ski endå ei stund. Men, derfor er vi så utruleg heldig som bur sånn til som vi gjere! Ifrå det vestligaste havland til brelandet og fjell landet av det mest eksotiske! Ein kan faktisk nyte alt i ei temmelig fin naturstille. Det gjelder å finne sine perler...Som her i barmark land, med fine og kraftige eine oaser! Det gjere turen litt meir finurleg :) Fint å skue mot Lihesten og til nye tanker om klatretur til Gygrekjeften. Ikkje minst er det flott å skue heimover der ute mot Solund. Ein godfølelse av tur til denne siste toppen idag. Vel nede igjen av tur, vart det stopp av ein lokal grunneigar. Eg trudde at tunet var fråflytta og ingen å sjå eller spørre om lov! Ein bør nok tenke seg om kvar ein tenker å parkere, ved alle turmål. Dette vart her på privat grunn! Bebudd eller ikkje! Men eg tenker med all respekt, heilt grei ein påminnelse.

"Einekratt" er vel ganske dekkande :)
Eit minne om ei anna tid! Håper den varer evig...