Alden opp- Det vestligaste fjell løpet & det finaste! (30.06.2018)

Start point Aldevågen (1m)
Endpoint Aldevågen (1m)
Characteristic Jogging
Ascents Instenova (480m) 30.06.2018
Ytstenova (417m) 30.06.2018
Alden 480 moh er eit fjell som ligg hjertet nært, det heilt sidan barndommen. Alden er synleg meir enn 100 km til havs og eit av dei mest markante seglingsmerka på Vestlandet.
Ifrå Færøy i nord Solund har eg skua fjellet nesten kvar dag! Nesten ingen andre fjell har eg fotografert meir enn dette fjellet heller :) Ekstra kjekt var det då selfølgelig å vinne årets. Det 6 løpet arrangert av Bulandet Idrettslag. Men dame persen av Alden har endå Helena Hersvik Martinez på tida 22.35 i 2015.
Eit fantastisk flott bilde av Alden! Teke av Kieran Kolle. Værlandet, Bulandet og ikkje minst Solund der bakerst!
To trivelige damer med på laget :)
Hærlege forhold ved det finaste og brattaste partiet. Såg i ryggen til Espen Roll Karlsen opp til sadelen av hesten, derifrå berre forsvant han til topp`s :) Foto Irene Vassdal
Gratulerer med ny pers Espen R. Karlsen Foto: Ann Kristin Hillersøy Dahle, Irene Tysse og Britt Hillersøy)
Lite ante eg då at det berre vart med eit skrubbsår...
Peter studerer og drømmer seg vekk i seglskute eventyret verden rundt! Nokre fine seglskute eksemplar låg det også her :) Fint å russle rundt ved båtkaia i Værlandet og lytte til øvinga til Nybøband. Kanskje litt høgt nivå på festen allerede for oss kl 15.00 Det er jo fortsatt ei god stund til barne tv... :)
Havhesten i sikte!
Min båt er lasta med dei vakraste solnedganger her vest...

Takk for dagen Irene Vassdal, Peter Joachim Gogstad og Kjartan Åsnes (Lykke til med Hornindal løpet Kjartan )

Gratulere!

Written by kasnes 07.07.2018 00:17

Gratulere igjen med godt løp, og takk for ein flott dag i havgapet! Er på plass i honndalen, og har til og med fått vaska rein løps-skjorta☺️

Sv: Gratulere!

Written by Eikås 08.07.2018 22:23

Takk for det Kjartan :) Og takk for eksklusiv førstehjelp på Alden etter løpet! Glad for at du fekk blodet ut av skjorta. Hadde litt vondt i magen av å ha ødelagt akkurat den! Men ellers må eg få lov til å gratulere deg med eit knallsterkt løp på Hornindal også iår. Det måtte no være det ypperste av løpsforhold dette året, i motsetning til fjord årets gjørmesti! Det kribla virkeleg etter å kunne få være med under sånne forhold. Gleder meg til å lese rapport ;) :)

Gratulerer

Written by Sunset 06.07.2018 21:53

Gratulerer masse med seier på Alden Opp.:-) Helt enig i at dette er et fantastisk løp. Har sett Alden fra huset i alle år i oppveksten. Det vart ikke løp på meg i år på grunn av skade. Så får tida vise om det vert tur neste år.

Sv: Gratulerer

Written by Eikås 08.07.2018 22:08

Takker :) Det må bli å komme sterkt tilbake neste år :)

Gratulere med 1. plass

Written by Gråbein 06.07.2018 18:57

Du er helt rå. Og så så vakkert det var der. Nydelige bilder.

Sv: Gratulere med 1. plass

Written by Eikås 08.07.2018 22:05

Takk for det Mr. Gråbein :) Satser på at vi snart får til ei strålende helg, på dei høgste tinder! :)

1. Janne Eikås: 23,29

Written by opps 05.07.2018 22:15

Gratulerer med topp plassering, flotte bilder fra deg atter en gang.

Sv: 1. Janne Eikås: 23,29

Written by Eikås 08.07.2018 21:57

Takk for det Oddveig :) Håper å få til ein rundtur oppom i dåka distrikt mot slutten av juli. Hadde vore kjekt om det passa inn med ein fellestur, ilag med dåke Oppdalinger :)