Support og tur til Kviven 1027 m/Hornindal (23.06.2018)

Ascents Ytrehornsnakken (554m) 23.06.2018 12:11
Storevarden (744m) 23.06.2018 12:32
Gløvrefjellet (859m) 23.06.2018 13:06
Kviven (1,025m) 23.06.2018 13:33

Dagen starta grytidleg etter avtale med Arild, ein god mentor, løpsvenn og venn. Vi skulle suse ein halvrunde i Hornindalsfjella utifrå den enkelte sine mål og ambisjoner. Ganske avslappa og grei dagsplan! Sidan eg venter på ny gps ifrå Garmin, måtte eg låne av Joar Så eg stakk innom på morgenkvisten, etter å ha blitt noko forsinka av eit nurk av ein kattunge. Den var ganske så forkommen der den satt og hadde livets pause midt i grendavegen kl 07.00 ein lørdagsmorgon. Miriam fekk den lille til nødhjelp og så bar det vidare til Hornindal i eit håp om å rekke ein topp, og bistå Arild bittelitt i alle fall. Eg hadde nok tenkt å fortsette på toppane Gjugra 1296 moh og Blådbredhornet 1364 moh Men mange forsinkelsar og ver, gjorde sitt til ein ganske så avslappa support selskapsdag men i godt lag :)

Tett skodde, regnbyger og kuling i fjellheimen i dag! Gps kom vel med i skoddehavet
Ved Kviven og løypa til Hornindal løpet.
Etter litt stell og kos...var det full tillit :) Og den snorka seg gjennom tur rapporten!