"Siste" topp i Solund - Storøyna & Oldertinden (03.12.2018)

Characteristic Kayaking
Ascents Oldretinden (154m) 03.12.2018
Storøyna (111m) 03.12.2018

Solund er den vestligaste øykommunen i noreg og er ein stad som ligg hjertet mitt nært av mange ulike grunner. Naturen, menneska og det fantastiske åpne storhavet og følelsen av fred ligg der framleis som ein stor skatt.
Eg har vakse opp på ei lita øy som heiter Færøy i nord Solund. Nokre av dei finaste turane mine der ute har vore ilag med mange trivelige og trivelige venner :) Ein stad som står sterkt i tankane mine etter siste 100 Pf toppen 11 mai, er Utvær fyr. Det er det aller vestligaste fastlandspunktet i noreg og då tenker eg ny turopplevelse med kajakk. Vestligaste punkt er på Holmebåen ved Utvær fyr i Solund 61°04′24,0727″N 04°29′57,0166″Ø Dette hadde vore veldig stas å oppleve ilag med fleire, som har samme interesse for dette målet. Då med sommer, solnedgang, overnatting, god mat og drikke i 2019. Hjartleg velkomne den som vil være med :)

Vakna til skodde og regn på ruta. Men ifølge yr skulle det komme seg utover dagen!
Havskodda kan ligge langt ut på dag før sola greier å smuldre den opp!
Djupevågen ved Indre og ytre Olderøyna
På toppen av Oldertinden 154 moh Olderøyna. Skodda kom sigande ganske så tjukk igjen! Glad eg hadde sporloggen tilbake for padlinga sin del
Skodda smuldra raskt oppatt og heldig var eg med sikt ifrå siste toppen på Storøyna
Ifrå Storøyna
Fine havner å legge kajakken til
Ifrå høgste punktet på Storøyna og over til Sperreneset, endestopp, kai og bilparkering
Ifrå høgste punktet på Storøyna og over til Oldertinden. Alden og nord solund bakerst i bildet
Særpreget i Solund
Lunsj på siste topp smakte himmelsk med varme fiskekaker. Neste mål Utvær fyr ligg der ute i havskodda.
Ved kommunesenteret på Hardbakke
Ved kommunesenteret på Hardbakke var det kjekt å treffe på Tom`n igjen ute på Gåsværet. Ein trivelig nabo like ved Færøy som eg kjem ifrå/Nord Solund
Rapporten må då avslutte med eit bilde ifrå komunetoppen Krakhellenipa ifrå samme turen. Flott utsikt mot nord Solund og heimøya Færøy, med majestetiske sjømerket Alden/Havhesten der bakerst i bildet :) Eit fantastisk øyrike som er verdt mange besøk

11.05.18
Nokre turlinker av turar i Solund som har sett spor...
Min finaste "Urturekspedisjon" :)
Påsketur til Litle Færøy og besøk til Roar Moe
eller til den spesielle øya Losna

Trur nesten eg må legge til linken av Brødrene Dal:)