Larstunstøylen/Vinterseilas og surfing i stormen... (09.12.2017)

Start point Eikås (202m)
Endpoint Eikås (202m)
Characteristic Jogging
Vintereventyret!
Snart 40 cm nysnø på kort tid og mykje meir på veg :) Hærleg fint er det :)

Eg blir berre meir og meir sikker på at vi har nokre av dei mest fantastiske muligheiter her heime hos oss... Vi drømmer og tenker! Vi trur kanskje at alt er så mykje betre om vi suser verden rundt! Vi klatrer andre og høge fjell, står på ski i Alpane eller kor det måtte være! Det er jo fint det og... Høge fjell vart vel nesten toppen av Aconcagua for meg. Men pga. uvær i den høgda på 6500 moh ingen toppbestigning og det var marginalt! Men det skal være sagt, at dit vil eg tilbake ;) Det er eit fantastisk liv... ekspedisjonslivet! Når ein først har prøvt, så går det for min del rett i blodet og det ligg der og ulmar! Eller ein kan gjerne nyte litt andre høgder som Toubkal. Eller dei finaste 2000 topper i vårt eige vakre alpeland. Men eg ser til sjuande og sist, at den mest fantastiske kvardagen er i mitt eget eigenskapte eventyr her heime! Og det etter dei mest ukontrollbare ver og kontrastar, som me har her i vår vestnorske natur! Det å kunne inneha roen og tryggheit til å nyte det vi har rundt oss, må være noko av det største i eige liv. Vi kan være supersosiale eller befinne oss ute av dekning så langt vekke ifrå folk så lenge me berre orkar! Det alternativet er nok det finaste i mitt liv. Har ein ikkje indre indre ro i livet, finn ein kanskje ikkje det andre stader heller. Det vart eventyrtekst det her, men eg tenker ofte på dette når eg tar dei små enkle turane mine. Det var derfor ekstra kjekt å sjå desse utruleg flotte portretta ifrå dei to unge. Vanvittig bra og det er her heime :)

Vinterseilas
Surfing i stormen

Borte bra - men hjemme best !