Moldfjell (17.03.2012)

Ascents Kartmyrknuten (184m) 17.03.2012

Kose tur til en Bamble pf 100 topp. Tur følge: Magnus, Amalie, og Sniff:)))

Flott liten topp helt syd i Bamble kommune. Og sola skinner....:) så vi brukte lang tid, og slappet av på toppen, og nøt utsikten, før vi kjørte til Kragerø for årets første softis:))))

Parkerer ved "gamle sørlandske". Sti/skogsvei innimellom opp mot toppen.

Flott utkikkspunkt sør på toppen:)

.............................................................................................................................

takk takk

Written by 19topper 18.03.2012 01:13

Peakbook er fantastisk flott til så masse. Utrolig mange som går glipp av info med å ikke ha oppdaget denne siden ennå. Og Bamble starter positivt, så vi håper resten er like bra:)

Velkommen etter!

Written by Roger 17.03.2012 22:16

Moro å se at du har vært på Moldfjell og at du begynner å bevege deg rundt i Bamble også. Takket være Peakbook blir utallige slike ukjente, bortgjemte topper også aktet oppmerksomhet. Er ellers et par fine overraskelser her ute som glimrer til når du minst venter det med toppers utsikt. Spennende å komme på nye topper:)