Liurvann* (20.02.2016)  4

Start point Liurvatn (130m)
Ascents Storås (248m) 20.02.2016 14:38
Visits of other PBEs Kroken p-plass (70m) 20.02.2016 14:38

31/69

Siden kamerautstyr enda er til reparasjon, ble mobiltelefonen en redning på en dag hvor regnet sto i yr`s tegn. Men jommen skal en lete etter blåere himmel som plutselig dukket opp ila turen. Godt en har vett til å komme seg ut uansett vær og vind.

Startet fra ett område jeg ikke har vært innom før..Liurvann er ett flott sted. Og parkeringen var flott for både fiskere og traskere. Ja selv en hund syntes dette var ett flott startsted.

Vi fulgte tømmervei, innover til vi syntes det passet seg å bryte opp mot toppen. Og jammen var det ikke en sti der også. Ja faktisk flere. Så her er valgmulighetene enda større en på vestsiden av toppen. Fin tur opp, fra begge sider.

Toppen
jysla kjekke himmel i dag :-D
Utsikt mot Jordstøyp og Musekollen
Altid blid og fornøyd turselskap med Sniffegutt!

Kamera og vær

Written by RolFoto 20.02.2016 21:13

Kjipt å dra på tur uten skikkelig kamera, men bedre med mobilkamera enn uten :-) Tror jeg aldri har vært på tur uten medbrakt speilrefleks! Herlig skiftende Vestfoldvær idag ja :-)