Rødskollen (20.05.2015)

Characteristic Walk
Ascents Rødsåsen (144m) 20.05.2015

Vestfold pf 100 topp. Sniff og Richard med.

Hei hei, "ny" Pf 100 topp i Vestfold :-D Til alle samlere for Pf 100 Vestfold, løp og "kjøp"

Grei parkering (vi brukte sørsiden av kollen), fin sti og vei til toppen (Du velger selv. Vi fulgte sti opp, og traktorvei ned) litt utsikt mot vannskianlegget for Vestfold om du tar stien opp. Ellers ikke den grozen utsikt. Men fin furuskog og lett-gått terreng. Alltid glede når nye pf topper dukker opp.

Og når utsikten utover terrenget er smått, så er det mye vakkert på bakken å legge øynene på :-D

På tide! :-)

Written by Nils 20.05.2015 22:15

Fint å se at disse "nye" PF-100-toppene blir brukt. ;-) Denne la jeg inn ved juletider, og ser at det er først nå i mai at noen PB-brukere har vært der. Veldig bra at du forteller om mulige veier og stier Tor-Arne, for mange av disse skogstoppene er slitsomme når det blir mye bushing og baksing.

Gratulerer"

Written by Firing 20.05.2015 18:04

Med "ny" Vestfold-topp.

Greit å parkere og gå fra nord også, det gjorde jeg. Men ingen sti her, så greit å gå vår/høst/vinter så det ikke blir for mye bushing.