En "flik" av den gamle sliteturen igjen... (05.03.2022)

Ascents Hovlandsfjellet (675m) 05.03.2022
Skimten (554m) 05.03.2022

Lang omvei hjemmefra og til hytta med ca 20 kilos sekk i utgangspunktet. Fortsatt preget av gnagsårføttene fra Femundsmarka, mest av alt trykksmerter foran på spesielt høyrefoten, noe som utelukker skøyting. Her snakker vi amøbegange. Men jeg besto testen synes jeg. Mulig varige men, men de klarer jeg tydeligvis å leve med. Snakk om stemningsfull retur i mørket pluss den fantastiske følelsen av å komme fram til hytta helt utslitt, men klar for ovnskos! At jeg ble liggende på hemsen til over kl 12 dagen derpå er en annen historie. Jeg håper at jeg nå er klar for en langtur til fjells når været og jobbsituasjonen tilsier det. Det er deilig å være utslitt når man vet grunnen! To uker med ufrivillig sofaslit er ingenting i den store sammenhengen, men å være inaktiv er en påkjenning, spesielt for en som er altfor mye i byen etter egen smak nå for tida.

Langtur til fjells

Written by AnneW 07.03.2022 13:38

...husk å ta med søstra di på langturen til fjells ;) Bylivet kan tære på noen og enhver!