Rusletur ved Isfjorden (28.01.2017)

Visits of other PBEs Kavlisetra (490m) 28.01.2017
Mona poserer blid og fornøyd med Morgådalstindan i bakgrunnen.

Dette ble en liten skitur i anledning et besøk hos Jan Petter og Marianne og lille Iver, på tide å presentere de og Mona for hverandre.

Dagen før kjørte vi i strålende vær gjennom Romsdalen og fikk sett Trollveggen på sitt absolutt beste med snø og iskald melis mot klar og blå himmel. Lørdagen var været grått, noe som var venta, så vi tok det rolig og brydde oss etter hvert ikke om Husnebba, som egentlig hadde vært et mål. Da måtte vi startet mye tidligere.

Det ble koselig prat underveis, og Mona begynte ved synet av Isfjorden fra oven å glede seg til å komme tilbake under en varmere og grønnere årstid. Det gjør jeg også!

Helga var aller mest sosial, men det var meningen det! Alle trivdes i hverandres selskap, noe som lover godt for framtidige besøk og turprosjekter i området.

Og denne turen husker jeg ekstra godt på grunn av bildet av min blide kjære...