Rambjøra og storm på kysten (21.10.2015)

Written by arntfla (Arnt Flatmo) GSM

Start point Myrvågtoppen (30m)
Endpoint Myrvågtoppen (30m)
Ascents Rambjøra (132m) 21.10.2015

På senhøsten med et to-timers vindu med lys før klokka stilles tilbake går jeg som regel et fjell (eller to) på rundt 600 moh. Med mindre jeg er i ærend for Turstiprosjektet eller om været er slik det var i dag...

På vei hjem fra Ålesund - bestemt på å holde meg under 200 moh denne ettermiddagen...

Jeg er ikke så veldig glad i å kjøre båt i sjøgang og spesielt ikke når været er som det var i dag. Nå har jeg riktignok tatt hurtigbåten i mye større sjø enn dette så helt krise var det ikke.

Så det ble en rundtur over Rambjøra da jeg kom hjem. Åsen ligger rett bak huset mitt så det er bare å spasere rett ut på stien. Det regnet stritt men det blåste ikke like mye som i Breisundet (selvsagt...). Var nedom Dragsundet for å se om det var noen sti langs fjøra, men det var det ikke. Så da var det å spasere asfalten hjematt...