Øyrahornet (Herøy) - regn, vind og en benk (03.10.2015)

Written by arntfla (Arnt Flatmo) GSM

Start point Øyrahaugen, Tjørvåg (30m)
Endpoint Øyrahaugen, Tjørvåg (30m)
Ascents Øyrahornet (417m) 03.10.2015
Visits of other PBEs Tursti Øyrahornet (25m) 03.10.2015

Dagen gikk i hovedsak med til bestigning av Fingeren fra Standaleidet. Da vi kom hjem var det på tide å lufte Karma og siden Anne enda ikke hadde sett benken vi hadde satt opp på Øyrahornet var valget lett. Dessuten hadde det begynt å regne så vi ønsket oss ikke så veldig høyt opp.

Det var rimelig surt der oppe, men Anne fikk prøvd benken - med Karma, og selv om ikke turen ble så veldig lang fikk i alle fall Karma turen sin. Året sett under ett, lider nok ikke den hunden stor nød mht lufting...

Hundehold

Written by TERJES 04.10.2015 17:46

Jeg har lest litt på Mattilsynets sider om hundehold, mosjon av hund og menneskekontakt med hund. Det flotte bildet i midten her viser jo at det kanskje burde være et krav om å være Peakbooker for å ha hund.

Sv: Hundehold

Written by arntfla 04.10.2015 17:49

Ha ha! Den var fin ;) Karma får både god trim og mye kos og det håper jeg flest mulig hunder får. Men dessverre er nok virkeligheten en annen...