Aurdalsåsen, skisesongen definitivt på hell her (11.05.2024)

Geschrieben von Olepetter (Ole-Petter Andersen) GSM

Tourlänge 0h 46min
Entfernung 2,9km
Höhenmeter 110m
Besteigungen Storstølknatten (1.124m) 11.05.2024 09:43

Etter en innmari lang og hard influensa de siste ukene, gjorde det godt å komme seg en liten tur ut i dag. Jeg ønsket å sjekke snøforholdene over tregrensa nå. Anette var med i bilen, og gikk en gåtur mellom alle hyttene nær Danebu, mens jeg tok brede fjellski og kortfeller fatt.

Det var mye råtten snø, men så tidlig ute som jeg var, gikk det noenlunde greit - i alle fall i skyggevendt terreng. Sola brøt igjennom, og jeg oppdaget at jeg hadde glemt solbrillene, så derfor passet det greit å gi seg med bare Storstølknatten i dag. Anette var sikkert også mettet på å rusle rundt i hyttefeltet. Kjente at jeg fortsatt var tungpustet og hosta litt, så sikkert greit å være litt forsiktig...Tror ikke det blir flere skiturer på Aurdalsåsen denne vinteren...

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.