Kollutholen - opp ned og opp ned (11.05.2024)

Characteristic Jogging
Ascents Kollutholen (1,049m) 11.05.2024
Godt å være tilbake i flåttfritt område igjen. Aron var litt slakk i draget i dag så jeg satte han på lading mens jeg måtte ut å løpe litt siden beina var så bra.Har kun gått opp fra andre siden en gang så i dag ble det opp rette siden og bushing ned andre siden. Startet fra pumpehuset og fulgte stien opp. Møtte et par med hunder på toppen. Rundet bare toppunktet i godt driv og sa hei før jeg peilet inn en rute nedover. Prøvde å løpe slik at jeg unngikk myra uten å ha nesen i gps hele tiden og det gikk helt supert. Tråklet meg ned igjennom skogen og møtte på 3 elger.Døm ville heldigvis løpe en annen vei.Kom ned ganske rett ovenfor gården og kom inn på en traktorvei som fører ned til gårdsveien. Løp ned til veien og snudde. Studerte litt terreng og litt oppi traktorveien fant jeg en sti/dyretråkk. Fulgte den oppover før den ble borte. Så var det bare å finne en trasé oppover mot toppen. Liten pause og signering i trimboka før retur på stien tilbake. Fin trimrunde detta